bende hem prilam hemde zofer kullandım zoferi sabah aç karnına içiyorum prilamıda tok karnına sabah 1 akşam bir tane içiyorum aşırı derecede bulantım var 20 haftalık oldm hala geçmedi 2 gün iyim 3 gün kötüyüm ama zoferi içtim içeli az daha hafifledi çok şükür ben çok kötü olursam serum taktırıyorum gidip 1 hafta rahat ediyorum