Semisko valla canım açıkcası benim bi anormaldi kese yoktu çocuk vardı kimyasal genelik olarak adlandırdılar doktorlar. Geçen sene kasımdı hamile olduğumu öğrendikten iki gün sünra kendiliğinden düştü zaten doktor bidahaki ay hamile kalma ihtimalin çok yüksek demişti ama ben üzüntüden bi ay hiç bişey yapmadım daha sonra bi düzensizleşti adetim geç oldum hep o geç olduğum zamanlar hep hamilemiyim diye heycanlanıyordum ve sonu hüsran oluyordu istemiyorum artık olmuyo yeter dediğim ay hamile olduğumu öğrendim ama ovülasyon günlerimi takip ederek düzenli bir şekilde yaşıyorduk artık moralim bozulmuştu isyan eder gibi oldum ama ozamana nasipmiş