Semisko arkadaşımda ilk gebeliği kimyasal oldu, herhangi bir tedavisi yok, vücut kendisi atıyor zaten o döllenmiş yumurtayı cünkü kese bile oluşmamış oluyor. onun nedeni olarak, sağlıksız bir sperm döllemiş yumurtayı o yüzden gelişime devam etmemiş demişti doktoru. Kısmet . Arkadaşım 3 ay sonra sağlıklı bir hamilelik yaşadı . İçini ferah tut. Hamile kalabliyosun sonucta, kısa süre içinde sağlıklı bir gebelik başlar eminim 😊