gurbetcikizii Gamze1710 33 haftalığım 30 haftalıkken acile gitmiştim batma hissi gibi oluyordu doktor bana sağ böbreğin genişlemiş bebek oraya vurduğu için dedi
Gamze1710 gurbetcikizii anladım canım banada dedı bebek baskı yapıyo genısleme var dedı ama benım suanda agrı var ben böbrek sancısıyla yattım hastanede senın çok agrın oluyo mu
gurbetcikizii Gamze1710 arada oluyor evet sanki biri içten bıçaklıyor gibi o an kala kalıyorum o ağrıyla kıvranıyorum sonra geçiyor sonra yine geliyor vs haftaya kontrolüm var bakalım ozaman yine bakmalarını isteyeceğim
Gamze1710 gurbetcikizii beni bugun üroloji gordu canım 2. Düzeymiş stent takmaya gerek yok suanlık ama ağrılar artabılır dedı doğumdan sonra duzelır dedi yani hastanede yatmıyorum suan bakalım ne olucak
Gamze1710 gurbetcikizii senın kaçıncı düzey bobregın canım genişlemen ınsallah geçer hepımızın amınn😞
Ayserdemce Gamze1710 ablamda 32 haftalıkken sancısı vardı ve suni sancı verilerek erken doğum yaptı sanırım açılmasıda olduğu İçin vermişlerdir suni sancıyı
gurbetcikizii Gamze1710 düzeyi söylemedi açıkcası sadece banada doğumdan sonra kalıcı olabilir dedi, cuma randevum var ozaman sorarım olmadı bi
gurbetcikizii Gamze1710 kadın doktorum beni üroloji oluyor sanırım oraya yolladı orasıda çarşambaya randevu verdi ozaman belli olcak 😬