Gamze1710 Benim de sol yanımda özellikle idrara sıkıştığımda ağrı oluyor sancı gibi değil de böyle etim eziliyor gibi, kas ağrısı gibi. O yüzden forumda böbrek genişlemesi ile ilgili başlık görünce dikkatimi çekmişti ve okumuştum acaba bende öyle bir durum mu var diye. Konuda gördüğüm kadarıyla çok fazla kişide olmuş böbrek genişlemesi, doğumdan sonra düzeliyormuş diye yazmışlardı hep. Geçmiş olsun. İnşallah sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız bebeğinizi.