Zozi inşallah canım. Benim sonuçlarım Pazartesi çıkacak. Devlette yaptırdım ben. 1 değerin yüksek çıkması çok önemli değil demişti doktorum. 2. Saat asıl önemli olan demişti. Ve tabii takip eden 3. Saat de. İlk saat çok anlam taşımıyormuş 🤷🏼♀️ Bakalım görelim, inşallah iyi olur hepimiz için sonuçlarımız 🙏🏼🌸