Zozi ben ilk açlık kanımı verdim. Damarlarım çok ince, bulamadı 😫 elimin üstünden aldı kan. Açken kan vermekten nefret ediyorum 😫 gözüm karardı, soğuk soğuk terledim.. kendime geldim 100gramlık yükleme yapıldı. 50gramlık güzeldi, bu 100gramlık çok şekerli geldi. Şimdi 1er saat arayla 3 tüp daha kan vercem. Toplam 4 tüp alınmış olacak. Bir şey yemem ve içmem yasak, su dahil 🤦🏼♀️ Bu zor olacak gibi işte..