Rojiinnn Mom6545 o ne öyle ya ben 4. Ay da alışverişe başlarım diyordum doğuma kadar bilmemekte yani 😂
Rojiinnn Minikgoktug evet bence de erkekler çabuk gösterir benim oğlumda da erken öğrenmiştik ben 13. Haftamdayım erken değil aslında şimdi kadar görünür de çıkıntı olsa çünkü bacak arası açıktı gösterdi bizimki de
Rojiinnn Mom6545 biz bugün çok net gördük hareketlerini kolunu bacağını renkli ultrasonda bi de biraz daha netti
Rojiinnn Sadem8001 tabiki de öyle rabbimin verdiğine burun kiviracak değiliz ne verirse hediyedir Allah’ım olmayana da nasip etsin
Mom6545 Rojiinnn sgkdhdjd ben erkek diyince hemen başladım 😂😂 ama boşa başlamışım daha netleşmedi🤦♀️😂
Fatmahmet63 Ben 25 haftalık hamileyim hala %80’kız gibi diyolar ama net konuşmadıkları için hiç bir şey alamıyorum renk tercihi olarak o yüzden hem erkeğe hem kıza olucak şeyler yaptırıyorum genelde 😃
Rojiinnn Mom6545 yani benim erkek olursa başlamam herhalde daha diğer oğlum 3 yaşında onunkiler eskimedi 😂 kız olursa mecbur alacağım
Rojiinnn Mom6545 bi şey söyleyeyim mi bugün gördüm ya aklımdan çıkmıyor hareketleri üstelik ikinci gebeliğim ama ilki kadar heyecanlı sanki ilk hamileliğim
Mom6545 Rojiinnn ay ne güzel ya ben hergün gidip görmek istiyorum 😂eşime sürekli özledim gidip görelim diyorum ikna olmuyor😂😂 rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın anne olmak zor ama güzel ya
Rojiinnn Mom6545 biz de bi aydır gitmiyorduk dün gittik bi daha kontrolü de bi ay sonraya verdi bi ay çok dedim tamam 3 hafta olsun dedi doktorum bi hafta da bi haftadır 😂
Fatoo33 Evet canım yeni çıktım dr dan 20 haftalık başta kız dedi kendimi çok kıza adapte ettim hatta isim felan herşey ama bugün erkek olduğunu öğrendim ☺️