Merhaba arkadaşlar size bi sorum olacaktı.. bugün 13 haftalığım ve kontrolüm vardı ☺️ doktorum cinsiyet için erken olduğunu söyledi ama ben tahmin yürütemez misiniz diyince, şimdilik kız gibi dedi çünkü çıkıntı yokmuş ama belli denolmaz daha erken dedi sizce sonradan erkeğe döner mi? Var mı bu durumu yaşayan ? Yanlış olmasın kız erkek tabiki de farketmez sağlıklı olsun benimki bilgi amaçlı 🤗