Melikezturk Handsomebaby inşallah çıkar canım yaa böyle hevesleniyorum test negatif çıkıyor üzülüyorum çok oturup ağlıyorum inşallah bu sefer sevinirim 😔😔😔
Handsomebaby Melikezturk üzülme cnm stres yaparsan gecikir hamile kalman inş en kısa zamanda mucizen gelir.Buraya yaz olur mu?Merak ederim ☺️
Melikelikelike Semisko canım gerekli testleri yaptın mı. Bu testlerden en önemlisi kan pıhtılaşma testi onu mutlaka yaptırman gerekiyor
SerpilG Melikezturk ben erken gebelik testi yaptım pozitifti. Sonra gidip milyonculardan ucuz testlerden aldım 3 tane(çünkü okadar varmış ellerinde😂). 2 şer gün arayla yaptım. Saklıyorum hepsini. Kan sonucumu bile saklıyorum. 😁
Semisko Melikezturk hayır canım kimyasal gebelik şöyle oluyor. Adet günün geçiyor test yapıyorsun kanda bile pozitif çıkıyor. Bi kaç gün sonra adet oluyorsun. Kan değerin yani beta hcg geri düşüyor. Adetle birlikte atılıyor. 5 haftalıkken oldu bunlar
SerpilG Melikezturk aşılama oldum ben. Aşılamanın 10 ncu günü yaptım erken gebelik testini adet tarihime çoktu yani . 12+6 haftalığım şuan. Erken gebelik testi adetten 6 gün öncesine kadar sonuç veriyor. Kutusunda öyle yazıyor hala saklıyorum malum 😁
Melikezturk Semisko Hmm anladım canım inşallah en kisa zamanda geçer canım hayırlısıyla kucağına bi bebek almayi nasip etsin inşallah Rabbim zor durum gerçekten
Efuli53 Semisko ablamn arkdası aynı sekılde testte pozıtıf cıkıyor doktora gıdene kdr düşüyormus bebek. En son testte pozıtıf gorur gormez düşük önleyici iğneyi kullanmaya baslamış. Ve sıkıntısız doğurdu . Belki işinize yarar.
Melikezturk Birgulbasegmez2 ara ara vuruyor mide bulantısı gece acikmalar falan gece kalktım inan karpuz yiyip yattım normalde kalkıp yemem asla 😂