Melikezturk Merhaba hanımlar bende geçen günlerde belirti vardı hamilelik gibi bugün de adet günüm olmadım ve 1 haftadır acayip sık idrara çıkamaya başladım göğüs uçlarımda ağrı oldu bide mide bulantım oluyor sık sık açıkiyorum ve sanki ellerimden bana pas kokusu alıyorum bide sol kasigimda ağrı var hafif
GamzeKeceogluArmagan Melikezturk Nasip neden olmasın herkeste belirtiler farklı olabiliyor ama siz yine de bir kan testi yaptırın içiniz rahatlasın hem de emin olursunuz ☺️ İstiyorsanız inşallah olumlu sonuç alırsınız hakkınızda hayırlısı olsun.
Melikeznar Melikezturk bende de adet sancısı gibi ağrı oluyordu göğüs uclarım acıyordu adet olcam sanıyodum meğer 6 haftalık hamileymişim o ağrıları yasarken😀 bi kaç gün daha bekleyip test yapın
Gizem51 Melikezturk bende hiçbirşey yoktu belirti sonuç yapıp keseyi görüp kalp atışlarını dinleyene kadar ertesi gün bulanti ağrı hepsi başladı inşallah vardır kardeşim guzel haberini alırız
Melikezturk GamzeKeceogluArmagan istiyoruz canım 8 ay önce düşük yaptım 3 ay korundum 5.ci aydayiz korunmuyorum inşallah bu ay tutar 3 kutuda folik asit kullandim simdi 4.cü kutuyu kullanıyorum
Melikezturk Gizem51 Amin inşallah canım Allah razı olsun çok istiyoruz eşimle Rabbim bu ay nasip eder inşallah
GamzeKeceogluArmagan Melikezturk Hadi inşallah Allah gönlünüze göre versin. Test yapın inşallah çift çizgiyi görürsünüz ama yine de kan testi yaptırın en iyi sonucu o veriyor çünkü hadi hayırlısı güzel haberlerinizi bekliyoruz ☺️ Allah isteyen herkese nasip etsin.
Melikezturk Neroizm 1 gün geçti ya bi kaç gün daha beklesem mi diye düşünüyorum daha netlesir en azından
Rukiyeeeyldzzz Melikezturk bence bir test almalısın herkesin belirtisi farklı benim sadece kasık ağrım oluyodu ve şişkinlik gecikmem olunca test yaptım şok olmuştum 😁🤭
1850 Melikezturk belirtileriniz hamilelik belirtileriniyle aynı. Insallah sonuc bekledıgınız gıbı cıkar🙏Test yapın emın olun
Neroizm Melikezturk erken cikartan testlerden alsaniz onlar daha etkili ve istediginiz net sonucu verir erken cikarmaya endeksli daha guclendirilmis olduklari icin. 😊
Handsomebaby Cnm test yap çıkar.İnşallah hamilesindir.Dua ediyorum bütün bebek isteyen bekleyen anne adaylarına.
Melikezturk Handsomebaby inşallah çıkar canım yaa böyle hevesleniyorum test negatif çıkıyor üzülüyorum çok oturup ağlıyorum inşallah bu sefer sevinirim 😔😔😔