Tomurcuk1 Meryem_Canli Alın valla birsuru isim kaydettim ama Eva yı kız kardeşim soyledi tamam dedim çok hoş anlamıda öyle inşallah sağlıkla doğar bebislerimiz🥰
Hzlkbra suslubocu internetten Umay ismini araştırmanızı tavsiye ederim 😊 düşündüğünüz gibi anlama gelmiyo okuyunca daha iyi anlıcaksınız.
Birgul Meryem_Canli Mahur ismini çok beğeniyorum bu ara Defne kızımın adı☺️ Eylül koymak istediğim isim😂