Hzlkbra Meryem_Canli benim bir kızım var adı masal Asena ikinci de yolda ona da Umay ismini koycaz. Masalın anlamını belli zaten asena dişi kurt demek 🐺 Umay da Türk mitolojisinde çocukları ve yaşlıları koruduğuna inanılan tanrıça demek🥰
eeebruuu Meryem_Canli Allah izin verirse kızım olacak ismi de Nefes olacak 🥰 Annesiyle babasına bir ömür nefes olsun 🥰
suslubocu Hzlkbra Umay adını koymak doğru değil, söylediğiniz gibi mitolojideki bir tanrıça adı olduğu için. İsmin anlamı güzel olmalı anne baba üzerinde bir hak çocuk için. Bu ise Şirk içeren bir isim. Tekrar düşünün derim
2cucukanasi Meryem_Canli biz Sarya Roza koyma kararı aldık diğer beğendiğim isimlerde Asmin, Asel, Ahu, Masal, Güneş, Işıl, Zelal, Zerya
Tomurcuk1 Allahın izniyle kızım olacak benim de ismini Eva koyacağız bu kesin yanına ek isim istiyoruz karar veremedik:) Eva; Havva anlamına geliyor yaratılan ilk kadın ❣
Hzlkbra suslubocu internetten Umay ismini araştırmanızı tavsiye ederim 😊 düşündüğünüz gibi anlama gelmiyo okuyunca daha iyi anlıcaksınız.