Merhabayenianne Selam kızlar 27 haftadayım benim bebek başından beri biraz uyuşuk sanırım az az hareket ediyor sizinde böyle mi acaba 27 haftalık anneler nasıl durum sizde 🙈🥰
SemaNurEmir Merhabayenianne benim kiz masallah bazen top oynuyor gibi icerde 😁 bizde 27 haftaligiz ☺️ hele oturdugum zaman basliyor kipirdanmaya
-momymomy3 Merhabayenianne 22-23 haftalar arasında daha sakindi ama 2 haftadır özellikle aşırı hareketli suan uyuyamıyorum özellikle asagı asagı vuruyor elektrik çarpmış gibi bi his yaratıyor 27+3 haftalığız kızımla 😂🙈
SekerAnne Merhabayenianne canım ben de 27 oldum bugün son bir haftadır daha da hareketli ama sola uzanınca kuduruyor😬
Merhabayenianne SemaNurEmir ay benimkide bazen öok nadir ara ara çok hareketli ama bazen de genellikle çok sakin 🙈
Hzlkbra Merhabaaaa 🙋♀️ ben de 27 haftalık gebeyim ve hareketlerinden ne uyuyabiliyorum ne de durabiliyorum benim kız da çok hareketli
Hzlkbra Merhabayenianne olabilir canım ben şimdiden diyorum nasıl olucak doğunca diye çok hareketli ablası da öyleydi şuan 4 yaşında hala hiperaktif bir çocuk 😂
Mehmetinannesii Merhabayenianne Benimde masallah cok hareketli ozellikle geceleri😊konuyla alakasiz ama vajinada igne batmasi gibi yasadinizmi bu haftada
Drya55 Merhabayenianne kaçıncı hafta hissettiniz hareketlerini benimkide erkek bugün 19 haftalıgiz hala hiç bir şey hissetmiyorum
Merhabayenianne Mehmetinannesii evet sürekli oluyor ama benim bebeğim sürekli ayakalaeıyla oraya vuruyor hareketli olduğu zaman bitek o ara çok hissediyprum o acıyı🙈
leylo29 Mehmetinannesii Evt canim bnde 28 haftalik hala ara ara oluyor kraplarda var bnim erken dogum riskim var oglum massallh harkatli
Mehmetinannesii Merhabayenianne benimde oluyor normalmiki acaba dedim bnimde vuruyor hmen wc ye gtmek zorunda kaliyorum😁
Merhabayenianne Minikkuzular inşallah benimde öyle olur tospa içerde yer geniş sanırım hiç hissettirmiyor kendşni 🙈🙈🤣
Minikkuzular Merhabayenianne keyifci demek yeri rahat niye kendini yorsun ki açık büfede var oh bir eli yağda bir eli balda akıllı bıdık😂
Merhabayenianne Minikkuzular sorma sorma tam keyifçi çıktı bende hep babasına kızıyorum senin yüzğnden aynı sana benziyor diye oda uykuya keyfine çok düşkün 🙈🙈🤣🤣
Minikkuzular Merhabayenianne anne karnında bebek nasılsa doğduktan sonra da öyle oluyor bence kızım çok hareketliydi uyumazdı doğdu uyumuyordu inşallah sizin tosbik doğduktan sonra da keyifci olur 😂
Merhabayenianne SekerAnne benimde sola yatınca asla yok üstüne mi denk geliyor anlamadım sırt üstü çokfazla genelde🙈🤣inşallah benimkide hareketlenir🤲🏻🤲🏻☺️
Deletedmom_33 Merhabayenianne Bizde 30+0 olduk. 18′den veri kusuruk bir oğlum var. 17′ye kadar ultrasonda bile hareketsizken hissetmeye başladığımdan beri hiç durmuyor. Doğunca da aynı olursa yandık