Selinkn yaa öyle demeyin benimde ilk doğumun da suyum azalmıştı suni sancı aldım ama bebeğimin kalp atışı yavaşladı acil sezeryana alındım sizin gibi ama şuanda 2. Bebisime hamileyim unutuyorsunuz o anları🥺 benimde hayalimde normal doğum yapmak vardı ama bebeğiniz sağlıklı dünyaya geldi ona şükür edin doğum şeklinin önemi yok 😍 bebisiniz yanınızda mı şimdi