Esrabozkurtt Selinkn Allah yardımcınız olsun inşallah doğru zamanda alırsınız kucağınıza kaç haftalık gebesiniz
kubraonder Selinkn kolayca kucağınıza alırsınız inşallah sağlıklı bir şekilde 🙏 daha öncesinde belirtiniz oldu mu
Selinkn kubraonder valla karnim kucuktu bugun asiri kuculmustu oyle boyle degil minnaciktı hafif hafif sancilar vardi oyle iste
YagmurEnsari Selinkn sağlıkla gelsin inşallah Allah bağışlasın :) Nasıl hissediyorsunuz ? Birde akma seklindemi geldi yoksa damla damla falan mı ?
Selinkn YagmurEnsari yok bugun boyle bi degisik sancim vardi bir anda pit diye bir sey oldu esimde dalga geçiyordu noldu suyun mu geldi yoksa falan diye doğrulayim dedim foş akmaya başladı hastanedeyim hala daha geliyor bitmek bilmedi oyle soyleyim
BabyBabyy01 Selinkn benimde 36+2de suyum gelmişti duşa falan girmemistim direk hastaneye gitmiştim sancimi hastanede çekmiştim ama bence hastaneye git Allah korusun suda falan azalma olmasın riske atma
muallimehanimmom5 Selinkn ben de ani suyum boşaldı ve 36+4 de doğum yaptım çok şükür bir sıkıntımız olmadı sadece bebeğim biraz küçük doğdu tabiki 40 haftayı doldurması en iyisi ama bu şekilde olacaksa da panik olmayın çok şükür bebeğim sağlıklı 🌸hayırlı doğumlarınız olsun 😇
YagmurEnsari Selinkn Allah yardımcınız olsun suan durum nasıl açılma vs varmı ? Sancılar ne durumda ?
Asgtk Bende ilk kızımı suyum gelmesi sonucunda 36 haftalikken kucagıma aldım acılmam sancım yoktu sezeryan oldum suan ikinci kizima hamileyim 35 haftalık bekliyoruz bunuda erkenden icini ferah tut inan çok saglikli ve akilli oluyorlar 🥰
Minnakannesiii Selinkn ilk yavrumu 35+6 kucağıma aldım suyum gelmesi sonucu haftanız iyi Allah ın izniyle alın inşallah kucağınıza 🤲🏻 Korkmayın 🥰