🤚özellikle ilk haftalarda çok zormuş ilk hamileliğimde de çalışıyordum ama bu seferki çok zorlu geçiyor üstelik henüz 5+3 sabahları kalkmak istemiyorum birde okula giden bir paşam var beslenmesi kahvaltısı sabah daha bi erken kalkıyorum gün bana 7 de başlıyor öyle yemekleri geçiştiremiyorum maalesef