Elifblr canim bende 37.haftama kadar calıstım zor oluyor bilirim sürekli iznim gelse diye gün sayiyordum hamileligiö boyunca söyle devrilip yatamadim diye isyan ediyordum sonra izne cıktım 40. Haftada dogum yaptim ve o 3 hafta öyle miskinlestim ki calismak bir yandanda iyi oluyor vücut daha zinde oluyor. Sadece biraz sabretmen gerekiyor. Saglıkla kavus insallah bebegine 🙏🏼🙏🏼