Mervesuat 35 haftalık olduk bebeğim 2500 kilo herkes çok zayıf 3000 kilo anca doğar diyor doktorumda çok iyi kilosu dedi nedir bu milletten çektiğimiz 😡
Ozgun Mervesuat herkes çok biliyor çünkü😂 bence hamilelerle ve yeni annelerle ne konuşulur ne konuşulmaz ders verilsin insanlara
burcufrkn_ Mervesuat benimde 2400 doktor iyi dedi kaynanam kilosunu sordu soyledim olsun olsun dedi ne bekliyolar anlamadim ki 4 kilo mu doguralim illa
Merve5561 Mervesuat benim de bebeğim 35 te 2500 kiloydu şimdi 36 oldum yarın kontrol var bakalım kaç oldu
AysEsila Mervesuat bende 36 + 3 olduk 2900 kilo milleti hiç aldırma canım zayıf olsun sağlıklı olsun benim doktor da Doğuna kadar 3500 olsa Ne yeter diyor millet in agZı torba deyil ki büzeceksin dinleme bosver ☝️
Elcnerdgn Bebeğinin kilosu boyu sizin genetik faktörlerinizden oluşuyor canım illa 3000kg olcak diye bsey yok
Elcnerdgn Mervesuat kulağını kapa dinleme cocuk senin çocuğun unuttukları birşey var ki küçük doğan bebek daha güzel büyüyor her açıdan o bilmiş İnsanlar bunu basıl bilmiyor hayrett
Mervesuat burcufrkn_ bide cinsiyeti kız deyincede aynı tepki olsun bişey olmaz demezler mi deliriyorum 🙄
Baharun2 Mervesuat mal diyorum içimden.Dışımdan da erkek olunca noluyo diyorum.Bunu yapan da kadın yani.Böylelerine müstehak bi erkek tarafından ezilmek kimse kusura bakmasın 🤦🏻♀️ Erkek diye ölüyolar resmen
Betis Mervesuat ay evet en sinir oldugum muhabbet bide bir kizin daha varsa daha da ahh olsun uzulme diyolar 😤
burcufrkn_ Mervesuat yok bizimki kiz istiyodu iki oglu varda o konuda yorum yapmadi hata havalara uctu 😂
Secill911 Mervesuat canım ben 35+5 im ve bebeğim 2100 gr haftasına göre küçük ama doktor endişe edecek bişe yok dedi sadece erken doğum riskim var biraz ona üzüldüm açıklık olmuş sancılarımda varmış ama daha bugün kontrolümde normalde 2600 olması gerek dedi o kadar da üzülme gayet normal kilosu kimseyi de takma
Mervesuat Secill911 sağlıklı olsunda ya bizim burdada birisinin 38 haftalık 2500 kilo doğdu gayette sağlıklı maşallah
0114 Mervesuat doktor iyi dedikten sknra kim ne diyosa desin ya he diyip gecin 29 haftada 1800 du bizim bebek kaynanam cok zayif el kadar bisey doguracan diyor halbuki ultraosnda 3 hafta onde gidiyoruz🤣🤣
Acrbaby Mervesuat benimde öyle canım , 35. Haftada 2600 dedi doktorum , tahmini 3200 doğar zaten normal doğum için çok kilolu bebek olmasını istemiyorum dedi :) doğduktan sonra kilo almaları tercihim 😄 baskası doğurmicak sonucta
Prensesininannesi Mervesuat Aman milletin ağzı torba değilki büzesin 3 kiloda doğsa yarısı şiş inecek takma kimseyi bana da dediler aynını normal doğum düşünüyorsan daha iyi milletede böyle söyle banada dedile ok zayıf ye bugun 35+6 olucaz 3 kilo olmuş benimkide buna bile şaf döylüyor çok biliyoşar ya
Prensesininannesi Mervesuat Aynen öyle karnın büyük ikizmi çok kilo Almışsın kız çirkinleştirmiş seni hemi cinsiyeti kızmı neyse olsun sağlıklı olsunda sinirlenmemek elde değil bunlara