Benimde 7.haftamda lekelenme şeklinde kanamam oldu sonra biraz da kan geldi kasıklarimda ağrıyordu. Çok korktum Dr a gittim hemen. Hamilelikte kanama düşük tehlikesi dedi ama alttan muayene ile bakıp kesede sorun yok yerleşme kanamasi da olmuş olabilir dedi yani kesede sorun yoksa bebek görünüyorsa sorun olmuyor genelde kendini üzme,sadece progestan ilacını verdi bu bir hormon ilacı düzenli kullanınca düşük riskini en aza indiriyor. Onu düzenli kullandim bir sorun kalmadı,ve yükseğe uzanma,zıplama uyanırken gerinme gibi kendini zorlayacak ani hareketlerden kaçın kendini koru,geçmiş olsun