Selamlar herkese. Yine akşam akşam acilden dönüşte yazıyorum ne yapacağımı bilemediğimden.
7 haftalık gebelik 2 güne bir acildeyiz. Önce kahverengi lekelenmeler şimdi makattan mı vajinadan mı bilinmeyen pembe taze kan… troid, şeker riski Düşük riski.. yani ezcümle daha bu kadar başında zor olacağını kimse sölememişti çaresiz bekliyorum tavsiyelerinizi, yorumlarınızı ne diyorsunuz olur mu bu iş? 😕