Minigim24 Sara_4747 bülent hocada doğum yaptınız mı ? Bülent hocadan asla şüphem yok sadece hastane konusunda tedirginim siz memnun kaldınız mı hastaneden
Sara_4747 Minigim24 ben olmadım ama teyzem oldu ve gözü kapalı tavsiye ederim dedi ki zaten alanında ün almış Bi doktor
Sara_4747 gulumse0611 neden öyle düşünüyorsunuz ben kızım da orda amlyt oldum gayet iyiydi hele şimdi daha iyiler diye biliyorum
gulumse0611 Sara_4747 bn aciline gittim bnm için de faciaydı hem pisti hem cihazlar iyi değildi nst çok kötüydü ya gene araştırmanınki daha iyi
Sara_4747 gulumse0611 acilini bilmiyorum ama genel olarak iyi yani tek şeyi bebeği görmüyorsun aslında Bi nevi sürpriz oluyor ☺️