gulumse0611 yok ben iki çocuğum da devlete oldum gayet temizdi şimdi coviden dolayı dahada temizdir diye düşünüyorum ki bu gebeliğimde de özelden devlete geçiş yaptım ve özel deki doktorum kadar iyi bi doktor tamam ultrason filmi vermiyor yada bebeği görmüyorsun ama bakıp geçmiyor bilgi veriyor en azından suyu şöyle kilosu böyle gelişimi böyle