lavininannesii yigitegenin_annesi1 kız 3100 le ne küvezi😂organlarda sorun yoksa hiçbişey olmaz. Benimde 2 hafta gerideydi zayıf doğdu korkcak bişey yok
Bebiscann yigitegenin_annesi1 kilosu iyi işte ondan doğumu başlatır çünkü karın çevresi gelişimin ilerleyip ilerlemedigini gösteriyor canım, benim bebem 3.200 doğdu 37+5 de
Aysencim yigitegenin_annesi1 karın cevresi kilosu demek tatlım yani o karın cevresi büyüdükçe kilosu da artıyor :) demek artık gelişimi yavaşladı miniğin
lavininannesii yigitegenin_annesi1 yok valla benim kız hep diyette gibi🤦🏻♀️Çok az yiyo zaten 1 aylıkken memeyi bıraktı sadece mama ama onu da az yiyo daha anne karnındayken kesti beslenmeyi anlıcağın
Bebiscann yigitegenin_annesi1 sağol aşkım ne demek sağ salim kucağına alırsın inşallah bebeğini 😍🙏❤️ sabırsızlıkla bekliyorum
Melek141120 yigitegenin_annesi1 maşallah kilonuz iyi inşallah sağlıklı gelir bebiş Allah korusun onları ❤️❤️
alparslanannesii1661 patilibalik lohusalik tsn çıkmaya çalışıyorum bende 23 günlük bugün uykusu nasil 😂😍
patilibalik alparslanannesii1661 ya iyi uyuyo masallah bi dün uyuyamadı kendi kendime nazar degdirdim herhalde 😁 senin nasıl gidiyo bizim 16 gün oldu. Ağrın sizin kaldı mı bu arada? Benim kollarımda uyuşma kaldı devam ederse nöroloji git dedi doktor 😓
alparslanannesii1661 patilibalik yok agrim sizim kalmadi benim benimde iyi gidiyo hergun rezene kimyon karistirip iciyorum gaz problemi olmadi cok şükür uyku konusunda limoni surekli bi uyuyo bi uyumuyo 😂 kucakta durmak istiyo surekli guvende hissediyomus kendini
patilibalik alparslanannesii1661 ya alıştırma diyen çok ama valla şimdiden 2 hafta bitti hiç birsey anlamadim alışsın valla kucağa büyücek kendi durmicak zaten banane 😁
alparslanannesii1661 patilibalik ay sakin guvenme onlara napiyim birakiyimda katila katila aglasinmi bide bu gunler bir kere oluyor 😍 gece koynumda uyuyor güvenle nasil birakiyim ben onu hem alissin sling takarim zaten bi sure sonra kendi istemiyo😂😂
patilibalik alparslanannesii1661 aynen öyle çocuk benim oh mis gibi koklar koklar uyurum 😁 çok istiyolarsa onlar uzaktan sevsinler çocuklarıni 🙄