Papatya-Kokusu yigitegenin_annesi1 sanmıyorum organları gelişmiştir yeterince haftası güzel biraz kilosu düşük doğar sadece 😊
esrayeen yigitegenin_annesi1 Merhaba, bende de aynı durum var 37+1 im şuan fakat karın çevresi dar olduğu için 34 hafta ile uyumlu kilosu düşük.Doktor a sordugum da bebeğin beslenemediğini ve 38+0 da bebeği alacağını söyledi.Sağlığı ile ilgili sıkıntı yok fakat daha fazla içeride durmasının bi anlamı olmadığı dışarıda beslenmesinin daha sağlıklı oldugunu söyledi.21 aralık da bebişi sezeryan ile alacaklar 🤪size normal doğum demişler 🤔bazen para için olduğunu düşünüyorum bazı şeylerin maalesef.
yigitegenin_annesi1 esrayeen aynsıısnı bana söyleri içerde kalmamsının manası yok özele gitmiyorum devlette normal doğuma zorluyorlar olmayınca sezeryan sezeryanda istemem nromal doğm istiyroum kaç aydır normal doğm için hazırlık yapıyom boşuna gitmesin peki bebek doğınca. Sıkıntı olurmu bu karınn çevresi ile ilgili
patilibalik yigitegenin_annesi1 1 Aralık acil sezeryan 🙄 kızım kakasını yapmış o gün kontrol olmasa Allah korusun sıkıntı büyüktü 🥺
superrmomy Karın çevresinin geriden gelmesi kilosunun düşük olduğunu gösterir, 2 hafta üstünden olunca takip ediliyor. Herhangi bir sorun yaşamazsınız sadece minik bir bebisiniz olur. Kiloya da çok takılmayın hemen toparlanıyorlar 🌸
Melek141120 Bizde de aynı sorun var 3 hafta geriden geliyor bende 33+4 oldum ne olacağını bilmiyorum hiç 😔 sizin kilonuz kaç şimdi
Melek141120 yigitegenin_annesi1 maşallah kilonuz iyi inşallah sağlıklı gelir bebiş Allah korusun onları ❤️❤️
Bebiscann yigitegenin_annesi1 bak şimdi bebeğin göbek çevresi 34 haftada olduğu için doktor bi dahaki haftaya bakacak göbek çevresi gelişmediyse bebeğin anne karnındaki gelişimi durmuş demektir doğumu başlatacak, hiçbir sıkıntı olmaz canım 34. Haftada doğum yapmış gibi olursun hiçbir şey olmaz 🙏🙏😃
Mom54544 yigitegenin_annesi1 Yer bitirirler bacım seni biz heç mutlu degilik orda üvey evlat muamelesi var orda resmen 😂😂😂
yigitegenin_annesi1 Mom54544 😂😂 yeni anne adayıyım desem lohusa ym d3sem azcık masum oslam duygu sömürsem işe yarmaz mı