Meral96 Erdacigdem benim Testim boyle oldugu zaman genelde hep adet oldum yakin zamanda. Olacagim icin oyle ciktigini demislerdi bana. Gercekten de hep adet oldum. InsAllah sizde hamileliktir
Meral96 Erdacigdem bi dahakina insallah nasip olur canim. Ama genelde boyle cikan test yakinda adet olucaksin demekmis. Benimde basima cok geldi.
ogrencianne35 Erdacigdem verdiniz mi kan arkadaşım da böyle test yaptı test bozuk ddik ertesi günü tekrar test yaptı aynı marka test hafif çizgi çıktı kan verdi betahcg sı yüksekti gebeydi ❤
Erdacigdem ogrencianne35 yaa ne kadar güzel Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ☺️ Maalesef benim kanda negatif çıktı 🙏🏼
Erdacigdem Meral96 anladım canım bu da bir tecrübe oldu ☺️ Rabbim herkese Hayırlı zamanda hayırlı gebelikler nasip etsin inşallah ☺️🙏🏼