Annekelebekkk 1 kızım var 4 yaşında. Şuan 18 haftalık hamileyim birde oğlumuz olcak inşAllah. Kızım sürekli kız kardeş hayali kuruyordu duyunca epey ağladı neden kız değil diye. Hastahaneden gelirken sevdigi şeyleri alip kardeşin gönderdi diyorum biraz aliştı gibi umarım doğunca daha da iyiye gider. 🤭