iremibrahim yaaa geçmiş olsun canım benim çok üzüldüm. Ben ne üzüldüm ne sevindim bilemiyorum ama çok şükür maddi manevi imkanım var bakmaya annem ve eşm çok yardımcı. Oğlum çok ağlayan kucakçı bir bebek . Bizimde yumurta ve süt ve süt ürünleri alerjimiz var. Ek gıda bile veremedim doğru düzgün sayılır. Bizde prezervatif ile korunuyorduk. Ama üzülmedim ya rabbim nasip etti çok şükür kapı kapı evlat arayan insanlar var bende 2 gün suni sancı alıp sonra spinal sezeryan oldum il doğumda