Bebegim07 Dilara55 Benim bebek kucuk :) cinsiyeti belli degil daha senin sorunla ilgili bisey diyemicemm ((((((
Brcntyfr Bebegim07 pardon serbesti gormemisim ilk deger sandim yanlis yazdim o yuzden ikili test kagidi elimde hangi deger oldugunu biliyosaniz soyleyin bakip yazayim
Hilgl Brcntyfr benim de ilk kan sonucum 17 küsürdü ama adetime bir gün vardı şimdi 21 haftalık hamileyim allah hayırlısıyla nasip etsin size de🙏🏻
Duygu_k Bebegim07 52.7 gibi bir değerdi, kızım olacak kısmetse 😊 50nin üstü kız, altı erkek oluyor diye bir genelleme duymuştum bende tuttu ☺️ Zaten tutan tek genelleme de bu oldu 😂
Zeynepreyyan 13 haftalik hamileyim arkadaslar.Hickırıyorum ara ara neden olur bir bilginiz varmi? Diye sormuşsun birinde nasıl bir cevap bekliyorsun ki ! Hayatinda hiç hıçkırma durumun olmadı mı? Hıçkırmak doğal bir şeydir mide kaslarının kasılması ile olur hamile ya da değil herkeste olur
Bebegim07 Zeynepreyyan Tebriklerr Zeynep Hanimm o kadar profil incelemissin ki Ben istediğimi sorarim....Ayrica yazan yaziyoo cevap verenler SAGOLSUNLARRRR EN azindan baska insanlar gibi dedikodu yapmiyoz..MERAKIMIZI GIDERIZ...
Gulsummldr Bebegim07 yardıma ihtiyacın olaa, darda kalsan da sitem etsen. Merakını gidermediğimiz için mi kızıyosun. İlginç
Zeynepreyyan Bebegim07 dedikodu birinin arkasından konuşmakla olur burayı okuyacagin kesin olduğu için yüzüne söylemiş gibi algıla 😃 ayrıca o sorunda tek bir cevap bile yok