Bebegim07 Sen 2li taramadaki kan sonucunu soruyosun serbest bthcg ama insanlar hamile kaldiklarindaki bthcglerini soyluyolar 3binler 500ler ne bileyim. Insanlarin cogu seni yanlis anladi:). ve o deger yaniltio yok 50üstü.erkek alti.kız falan.. tam terslerini de duydum cunku. ben 18 de ogrendm.cinsiyetini sabret en guzeli ilerleyan.haftalarda.ogrenmek sonradan degisiyo.cunku