Sybabyss bu konuda esim cok yabancı makale okudu gebelikte biontech konusunda. Mrna zaten bilgiyi iletip direk imha ettigi yonunde diye. kişinin kendi tercihi en nihayetinde ben bildigim ve cevremin ilettiklerini aktarmakla yükümlüyüm. Biontech asi olup dogum yapan arkadasim da var. Cocugunun masallahi var cok sukur corona da olmadı. Gebelerde ölüm bu kadar yaygınken cocugumu korumakla ve annesiz birakmamakla mukellifim ☺️ Elimden geleni yaparım ben. Allahin takdiri benim canım da bebeklerimin canı da. 🐣