Kızlar 27 haftalık hamileyim. Bir düşük yaşadım. Yan etki yaşarım da bebeğime bir şey olur endişesiyle covid aşısı olmadım. Hamile kalmadan hemen önce covid atlatmıştık antikorum var diye ona güvendim. Lakin şimdi omicron varyantının 1 ay içinde daha da çok yayılacağından bahsediliyor korkuyorum tekrar hastalığa yakalanmaktan..
6.5 aylık bir hamile arkadaşımız Bursa da vefat etmiş haberlerde izledim sezaryenle almışlar bebeği, 2 kız çocuğu şimdi annesiz büyüyecek😓 Rabbim esirgesin..
Yarın sabaha Biontech randevusu aldım. Sizin doktorlarınız hangi haftalarda hangi aşıyı olmanızı önerdi? İkinci dozu ne kadar aralıkla oldunuz? Yan etki yaşayanlar oldu mu?
Ve benim gibi henüz hiç aşı olmamış arkadaşlarım☹️ Sizce de artık aşı olmanın vakti gelmedi mi? ****