Sibel74
Yıllardır protein kaçağı hastasıyım aynı zamanda hemşireyim yakın takipteyim bende şuan 9+4 deyiz herzaman en üst düzeyde olan protein bu sefer negatife döndü yani diyeceğim o ki bazen tahlillerde sizi yanıltır hemen panik olup kendinizi korkutmayın en kısa zamanda özelliklede sabah ilk idrarınızı vermeniz size en doğru sonucu verecektir eğer varsada böyle bir dırum hep birlikte birbirimize destek olacağız 🙏🏻 Umarım ciddi birşey değildir siz yinede şimdiden tuz ve ödem yapan herhangi birşey tüketmeyin