İyi akşamlar hanimlar ben 21 haftalik hamileyim bugün özel bir hastaneye gittim bebeği gormeye doktor sonra tahlil sonucalarina bakiyim dedi protein + 3 negatif cikmis dedi bobreklerde protein kacagi varmis pek anlayamadim sizinde basiniza bole bir durum geldimii acaba sıkıntınlı bir durum sizin icin dedi doktor bende korktum acaba bu sorunu yasayan varsa icinzde bana yardimci ola bilirmi