2cucukanasi teşekkür ederim ben de yenidoğan alıyım o zaman ☺️
Ccgdm teşekkür ederim öyle yapıcam ☺️
SerraveAnnesii benim araştırmalarım sonucu herkes avent öneriyor ama bilemiyorum
Royalsun evet şuan öyle gözüküyor maleseff
Merryy44 bende camını almaya karar verdim bu cam değilmiş