burcu06 6,5 ay kullandım. Hamile kalmadan 3 ay önce başlamıştım. Hamile kalınca da 3,5 aya yakın kullandım. 6 kutu bitirdim birisi yarım kaldı onu doğumdan sonra kullan dedi doktorum. folik asitin zararı yok ilk zamanlar bebek için önemli bence şüphe duymayın.