BabyLoveeee Aaa Allah Allah ay inşallah öyledir yaa içini ferah tut haftanda varmış zaten baya bende 33. Haftadamdayım eğer öyle bi risk olsa bile erken doğum olur ama bebişin birazcık küvezde kalıp çıkar ki bugünki doktor haklıysa öyle bişey yoktur umarım 🤲