Anneyeni Kadın bana yazdı kodu yolladı fakat kullanılmış çünkü mesajı gören bi iki kişi hemen yazmış kadına, isimlerinizde biliyorum gerçekten yazık..
BabyLoveeee Anneyeni rica ederim de kim kullandıysa da gerçekten kusura bakmasın ama karaktersizlik bu kendide istesin alsın o zaman,başkasının hakkını yemekten başka birşey değil bu..
Anneyeni BabyLoveeee evet 😔 tabiki herkes ister kod herkesin ihtiyacı var ama post açabilir o kişi sonuçta ben hem dün hem bugün açtım dünde alamadım kullanmışlardı bugünde alamadım başkası için postları açmış oluyorum binevi
Anneyeni BabyLoveeee hıı anladım haftaya gelirse ve lazım değilse yollarsanız çok sevinirim çok mutlu olurum şimdiden çok teşekkür ederim özel tartışmamız var zaten ☺️
BabyLoveeee Anneyeni tamamdır sen yine hatırlat ben unuturum belki biraz sıkıntılı kontrollerim kafam yerinde değil pek😞
gurbetcikizii kodları hemen alıyorlar dikkat edip takip etmek lazım bende takip etmeme rağmen bana gelen kodlar hep kullanılmıştı toplamda 3 tane kullanabildim sadece ve daha lazım almam gerekiyor ama başka zaman sorcam tekrar şimdi ihtiyacı olan alsın 🌸
gurbetcikizii Bardox59 evet ihtiyaç ama sonunçta bende sorup postumu açtım ve istedim, tutupda başkaların postuna girip gizlice onların hakkını yemedim
Sedarda Nereye geliyor bu kod uygulamaya mi geliyor?Uygulama var bende tarif ederseniz bakıp verebilirim
gurbetcikizii Sedarda merhaba kod herkeze gelmiyormuş bende üyeyim e bebeğe ama geçen bi arkadaş yazmıştı üyelikle yada uygulamayla vs alakası yokmuş maalesef😬
Anneyeni BabyLoveeee yaaa gerçekteki kaçıncı haftadasın canım Allah acil şifalar versin ya çok üzüldüm inşallah iyi olur sen sağlıklı beslen moralini bozma bebişler hissediyorlar inşallah iyi olur, genelde çok rastlanan bi durum 😔
BabyLoveeee Anneyeni 29.haftada gittim 27 çıktı haftalık takibe alındım,idrarda da protein yüksek çıktı çünkü böyle giderse erken alıcaklar😞