21+3 ten merhabaa!
Kızım olacağını 13. Haftada öğrenmiştim.
Ben biraz acele ettim sanırım beşiğini, ana kucağını, kıyafetlerinin bir kısmını aldım.
31 Aralık’ta 24 haftalık idari izne ayrılıyorum inşallah. İl değişikliği yapıcaz Siirt’ten Sinop’a. Yol gözümde büyüyor ama bir an önce de gitmek istiyorum