Esraustaoglu 21+5 ten selammm.. Yarın detaylıya gireceğim heyecan dorukta 😬 bu haftaya kadar aşırı zor geçti gebeliğim. Çünkü günde en az 10 en fazla 20 ye yakın olmak üzere istifra ettim her gün. Hala da günde 2 doz prilama devam. 9 kilo verdim ve sanırım şu an 3-4 günde bi 400 gram aldım. Yarın sabah tartılacağım :) göbek falan hiçbir şey yoktu ancak son 3-4 gündür hamurişi ve tatlıya abanmamdan ötürü sanırım bir göbecik çıktı 😅 cinsiyet hala belirsiz. Ayrıca tekmeleyip duruyor sağolsun durmadan :) Rabbim hepimize sağlıklı gebelikler geçirmeyi ve bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻