20+5 den selamlar Nisanın sonuna yetişir se ozaman gelecek 🤣 Alışveriş daha yapmadım 4 tane tulum aldım. Cinsiyet henüz bilmediğim için öğrenip öyle almayı düşünüyorum. 1kızım var bakalım hayırlısı olsun 🤗 kızımı Nisan ayında öğrenmiştim. Bu bebeğim nisanda doğacak benim için çok özel😍