Semra12344 21+5 ten helllooo 💃🏼💃🏼 Yarın ayrıntılı ultrasona gireceğim. Bu ara aşırı tatlı ve hamurişine abandım çünkü aylardır mide bulantısı istifradan yiyemiyordum. İnşallah bebişimde iyidir ve cinsiyetini gösterir artık 😅 yenidoğan ve 0-3 ay takımlarını, bebek çantasını, müslin bezleri, ağız mendillerini, 3-6 ay birkaç tulumunu aldım. İndirimi bekliyorum devamını da alacağım daha 😂 ama hala bebek arabası, beşik vs almadım bi ihtimal indirime girer diye bekliyorum 🙏🏻😅