Busradlr99 ayseegell vallahi benımde doğum pozisyonunda bide erken doğum riskim vardı 31 haftada bakalım ne zman gelcek yarın akşamda kontrolümüz var hayırlsı❤️
Eminem123 Beyza97 bnde ilk gebeligimde 39+3 de dogurmustum hatta doguramayacam herhalde diyip vazgecmistim cabalamaktan 😂
prensesannesiiiiii Zehraspl ohooo kuzum sen 30lu haftaları gör bide 😂😂33+4 üz ne günler geçiyor nede ağrılar
Zehraspl prensesannesiiiiii o yuzden diyomya bi an once doguruyum diye🤣🤣bu ikinci gebeligim kizimdada boyle seyler yasadim o yuzden gunler hemen gecsin istiyorum🤣🤣
Eminem123 sunashn50 bnde aynen yeni hamile gibi hissediyorum kendimi karnimda bi rahatlama oldu doktora randevu alamadigim icin nts yede girmedim daha ilk gebeligimde dogurana kadar nts de agrim cikmamisti acilmam da olmamisti
Eminem123 Lyra aglamakli haller hamilelikte hep oluyor bnde canim burnumda oluyor catacak yer ariyorum 😊
Lyra Eminem123 evet birde böyle zamanlarda tamamen yalnız kalınca dahada duygusal olarak çöküyor insan
Beyza97 Eminem123 şu an ben de böyleyim pes ettim artık ne zaman geliyosa gelsin kaçarı yok ennnn fazla 1 haftası var 😃