sunashn50 Eminem123 38+3 aynıyım ama ne gelen vaar ne giden ağrılarım nst de çıkıyor ama ben hissetmedim çıkanların hiçbirini sanki yeni hamile gibiyim 😂
Zehraspl Eminem123 26 haftalik hamileyim bende dogurmak istiyorum artik dayanamiyorum cok zorlaniyorum ev isi bile yapamiyorum surekli tansiyonum dusuyo ac ta kalmiyorumki acliktan desem durmadan biseyler yerim azim bos kalmaz ama cok zorlaniyorum artik😭😭
Eminem123 sunashn50 bnde aynen yeni hamile gibi hissediyorum kendimi karnimda bi rahatlama oldu doktora randevu alamadigim icin nts yede girmedim daha ilk gebeligimde dogurana kadar nts de agrim cikmamisti acilmam da olmamisti
Masalminik Sweet_mom aynıyız. Valla yuvarlanmaktan yoruldum. Ben egzersiz vs yapıyordum bugün onu da bıraktım artık ne olursa olsun. 🥺
ayseegell Busradlr99 Yaaa benimde açılmam var bebiş doğum kanalında bende beklemedeyim 🙈🥰 doktor her an gelebilir dedi ama ne gelen var ne giden 😂😂
Cra Ben de 38+6 artık gelsin istiyorum kızım ama onun pek niyeti yok hiç bir belirti yok 🤣 Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤗
Acemianne__ prensesannesiiiiii 😂😂😂😂 haklı valla bende öğrendiğim günden beri doğurmak istiyorum ama Allah erken doğumdan korusun vaktinde sağlıkla gelsinler 🙏🏻
Zehraspl prensesannesiiiiii valla cok agirlastim artik bi an once gunu gelsin ciksin kafayi yiycem yoksa🤣🤣
prensesannesiiiiii Acemianne__ hshah😂 aynen canım insan sabırsız valla ben diyorum 37 38dr gelsin ama erken gelmesin bide küvez yolu gözlemeyelim Allahım korusun
Lyra 35+4 um bende artık çok yorulmuş hissediyorum sürekli ağlamaklı bir psikolojideyim ama daha bizim var
Eminem123 Lyra aglamakli haller hamilelikte hep oluyor bnde canim burnumda oluyor catacak yer ariyorum 😊
Aslitemiz Eminem123 38 haftamdayim bende doğurmak istiyorum ama hiç bir belirti bile yok yalancı sancılar bile yeni başladı Aralık diyorduk ama ocağı bulacak heralde doğması
prensesannesiiiiii Zehraspl ohooo kuzum sen 30lu haftaları gör bide 😂😂33+4 üz ne günler geçiyor nede ağrılar
Busradlr99 ayseegell vallahi benımde doğum pozisyonunda bide erken doğum riskim vardı 31 haftada bakalım ne zman gelcek yarın akşamda kontrolümüz var hayırlsı❤️
Ays0 Ahahah ben de 37 de öyle diyordum 37+4 de doğurdum şuan 4 aylık ve atak döneminde o yüzden de içime sokmak istiyorum. Çok değil 1-2 gün yeterdi 😂
beyah Eminem123 38+5 bende artık doğurmak istiyorum çevremdeki insanlardan bıktım artık yok doğurmadınmı bilmemne salak salak muhabbet yapıyorlar gerçekten bunaldım artık sırf bebeğim için katlanıyorum herşeye