Ptk15 hndnnn Ben de Medical parc Türkan hanıma gidecegim, daha ilk kontrolüm olucak 6 haftalık hamileyim.Sosyal medyadan gördüğüm kadarıyla biliyorum inşallah iyidir devam ederim.
181019 hndnnn merhaba bende batman dayım dünya hastanesinde dogum yaptım ılk kızıma şimdi yine dünya hastanesinde caglar beye gıdıyorum Allah izin verirse tayin olmazsak yıne orda yapmak istiyorum Allah izin verirse