hndnnn Batman da doğum yapicak anneler nasıl gidiyor kaç haftalık oldunuz hangi hastane-doktor tanışalım :)
Sweet_mom hndnnn doğum yapmadım ama 3 yıl orda kaldım ebe olduğum için çok seviyodum ya orayı özledim bak💕💕insanlardan hep iyilik gördüm
Leylayz hndnnn 27+3 Haftalığım nasip olursa medikal Park Hastanesi’nde kemal coşkun beyin yanında doğum yapacm
Ptk15 hndnnn Ben de Medical parc Türkan hanıma gidecegim, daha ilk kontrolüm olucak 6 haftalık hamileyim.Sosyal medyadan gördüğüm kadarıyla biliyorum inşallah iyidir devam ederim.
hndnnn Leylayz Ben de kemal beye gidiyorum 😀 31 haftaligim bende bian önce geçsin gelsin istiyorumm.. ikinci bizimki 😍
Leylayz hndnnn yaa umarım denk geliriz tanışırız çok mutlu oldum, sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun, memnun musunuz sizin nasıl gidiyor
hndnnn Leylayz inşallah yarın kontorlum var benim de memnunum yani bilgisine tecrübesine güveniyorum ilki sezeryan di benim zaten buda öyle olucak biraz korku varda bakalım 😍😂
hndnnn Leylayz siizin nasıl ilk cocukmu daha heyecanlı oluyordur :) bide memleketten uzak bizim insan tedirgin oluyor:))
Leylayz hndnnn evet benim ilk çocuk, sizin ilk sezeryanı da kemal bey mi yaptı, buralı değilsiniz galiba doğru mu anladım
hndnnn Leylayz evet.. yok buralı değiliz ilk doğum memleket Rize de idi :) eşimin işi dolayısıyla burdayız siz 😀
Leylayz hndnnn anladım Canm, hoşgelmişsiniz Kemal Bey iyidir yani çok araştırdım ve birkaç taneye daha gitmiştim bu doktor çok iyi
Yelizzzz34_ Ben yaşam hastanesi yasemin afşine gidiyorum 👀 şuanlık doktorumdanda hastanedende memnunum inşallah böyle devam eder 🙏