Deniz7 Merhaba canım.Benim doktorum bebeğin gayet sağlıklı.Riskin de yok ayda bir gelmen yeterli demişti. O bekleme süreci çok zor.Insan endişe ediyor.heyecan yapıyor birdaha görsem diye😂Ikili tarama testine gelince 12. Haftada kontrolüme gittiğimde, doktor bir hesaplama yaptı ve 13+3 de ikili tarama testi için gelmemi söyledi.O şekilde yapıldı yani.Bu hesaplamayı neye göre yaptı bilmiyorum tabi 😊