Deniz7 Doktorunuz ilk zamanlarda sizi kaç günde bir çağırıyordu kizlar ben 1 ağustosta gittim 9 haftalikti 12 haftalıkken gel dedi ama bayrama denk geliyor 11+5de gitsem ikili tarama testi yapılır mı bide bu kadar uzun sure ara veriyor bebek sagliklimi endişe ediyorum tecrübeli anneler yazabilir mi acaba normal süreci bu..
Mesude112 Deniz7 normalde de 20 güne bi çağırıyorlar ikili testi yaptımadığım için bilgim yok malesef 😊
HasretEmre Deniz7 11 ila 14. Haftalarda yapılıyor gidip yaptır sıkıntı olmaz beni 11 de çağırmıstı ben 10.haftada kontrole gidince 12 de gel hem aradan 2 hafta gecmis olur dedi
Deniz7 Linasmommy bayram tatili.girip araya malesef 12 de tatilde uzun sonra 13 haftalik oluoo kafam karıştı
RabiaGlck İkili test 11 haftalıkken tapılıyor. Ben 11. Haftama 1 gün kala gitmiştim doktor şu an yapmak istemiyorum 11 haftalık olsan yapılırdı sen 1 hafta daha bekle bebeğin biraz daha büyür hem daha sağlıklı olur demişti. Bende 2-3 güne gidecem test için
GldenRzgarAkta Deniz7 11 hafta ile 13 arası yapılıyor seninki ne erken ne geç olacak bence stres yapma ha olaki kaçırdın diyelim 3 lüyğ yptırırsın
FatmaAkdemirErdoan Ya zaten bi kan veriyosunuz kızlar hastanede belki nöbetçi kadın doğumcuda yapar bu işlemi labaratuvar açıktır illaki bayramda zaten kanlarda Ankara’ya gidiyo diye biliyorum
ozlemkrts FatmaAkdemirErdoan istanbuldaysanız ve 2 li testi devlette yaptırcaksanız anlaşmalı çevredeki devlet hastanelerine gidiyo ankaraya değil
Reyhan37 RabiaGlck down senduromu olup olmadıgını tespit amaçlı yapıolar bildigim kadarıyla bende olsada olmasada dogurcam yanı aldırma taraftarı degilim ne olursa olsun
RabiaGlck Reyhan37 iyi de bi sıkıntı varsa erken önlem alınır en azından tedavine ona göre devam ederler. Yine de doğur tabi ama eğer allah korusun bi sıkıntı varsa bebeğinde ve bununda çözümü varsa neden riske edesin ki
tgcaty Reyhan37 sen bilirsin tabi ama bence yaptır illa aldırman için degıl risk cıkatda erken tedavi başlıyor bebegini düşün sağlıklı olur inşallah
Ozgeaslan2305 Deniz7 canim zaten ikili taramayi 11 ve 15 te yaptirman gerekiyo ben suan 11+2 13 haftada gidicem daha net olur dedi doktorum suanda kucucuk belli olmaz yani 13 haftanda git
FatmaAkdemirErdoan ozlemkrts olabilir genel olarak saydığınız şartlar sağlanamadığında ankaraya gidiyor
Aysenuroz Deniz7 11 ve 14 haftalikken yapliyo ikili tarama canm bayramdan sonra yaptrsan bile sıknt olmaz
IlaydaOrhanKopuz Deniz7 ben 11+5 de yaptırmıştım canım zaten ikili test 11 ile 14. Hafta arasın da yapılır.
GldenRzgarAkta RabiaGlck anne karnında yapılan bu gibi testlerin tedavisi yok. Kromozom bozukluklaro ve zeka testleri bunlar ve tedavi edilemez tek tedavi aldırmak. Eğer ki bi sıkıntı varsa ki aldıracaksa yaptırmalı tabiki ama . Sanmıyorum aldıracağını