busra5501 Marymery49 bu doktorlar galiba en ufak birşey de amniyosentez diyor. Canım on arkadasımın 7 sinin böbreğinde genişleme var dendi. Tabiki bu bir şüphe fakat çok hırpalama kendini inşallah ileri haftalarda düzelir 🙏