Ben yapılan testlere güvenmek istiyorum ama yengem hamileyken bebeğin böbreği gelişmemiş suyu da az dediler.böbreksiz yaşayamaz, su azlığından eli yüzü yapışık olur vs. Bebeği aldırmayı önermişler. Doğsa bile ölür demişler. 3 çocuğu var zaten gebelik istemiyordu ama 4. Gebe kalıp düşük yaptı.’ben istemediğim için bebeğim bana tutunamadı’ diye vicdan yaptı. Bu sefer gebeliği istedi, kendi sonlandırmak istemedi. Her kontrolümde niye aldırmıyorsun diyorlar, kızıyorlar diyordu. Sonra başka 2 hastaneye daha gitti, onlar takipli olduğu yer kadar karamsar konuşmamış ama onların koydukları tanıyı da kaldırmadılar. Özele gittiği dr bi kaç serum verdi, gebelik devam edebilir diye. Doğuma mecbur takipli olduğu yere gitti, riskli gebelik olduğu için.. ‘niye geldin? Aldır demedik mi ?’demişler. Böyle bi yaklaşım olabilir mi yaaa. Nitekim doğdu, sağlıklı bi bebek. Yengem böbreklerinde sorun çıkacak diye kaç hastaneye kontrole götürdü ama yok. Biraz reflüsü vardı o da normal büyüdükçe geçer dediler, işlem gerekmezmiş. 3 yaşında tatlı, bıcır bıcırkonuşan bi kız🧿 tabi psikolojik yönden çok yıprandı. En çok belirsizlik yoruyor insanı ama testler yüzde yüz güvenilir değil.